Co si myslíte o tvrzení, že na to aby reklama něco prodala, musí dávat (komunikovat) obrovské sliby? Autorství tohoto výroku se připisuje Samuelovi Johnsonovi a původně zněl přibližně takto: "Slib, obrovský příslib, je duší celé reklamy."
Mnozí textaři to vzali doslovně a ve svých inzerátech slibují hory-doly. Problém je, že překročením určité hranice se i velký příslib stává nedůvěryhodným. Jednoduše, na lidi už nefunguje. Pokud jste navzdory tomu přesvědčeni, že je to vhodné poselství, otestujte, co se stane, když trošku „uberete“. Mnohokrát se úspěšnost vašeho inzerátu podstatně zvýší, když přidáte do textu upřímnost místo nafoukanosti.
Je tedy velký slib v reklamě omylem?
Nebo se na to podívejte raději tak, jak to doporučuje hebrejské přísloví: "Slibuj málo a dělej hodně! "
Autor: Ing. Jana Škutková, konzultantka Business Success Slovensko
Žádné komentáře:
Okomentovat